Visning av Vår Gårds konstsamling den 12/5 i vacker miljö i Saltsjöbaden,ett tillfälle du inte får missa!

Trosabygdens konstförening anordnar en konstresa till Vår Gård i vackra Saltsjöbaden den 12/5. Här skådas verk av den svenska konstnärseliten och andra internationella konstnärer från 1800-tal och framåt.

Ni får också en inblick i Saltsjöbadens intressanta historia. Ta del av verk från bl a konstnärer som Isaac Grünewald, Axel Törneman, Sigrid Hjertén, X:et Ericsson, Chagall, Hald och Oller Baertling mm. Allt detta i en miljö som tar oss tillbaka till det kungliga 1800-talet. Här erbjuds nya luchmenyer varje dag och dessutom har Vår Gård ett helt eget bageri du kan kika in i.

Här hittar ni mer information om utställningen: https://www.vargard.se/aktiviteter/klassisk-konstvisning/

I priset ingår resa tur/retur och guidad visning av Vår Gårds konstsamling.

Programmet är följande:

Kl: 10.00 Buss avgår från Trosa hamn, bussen stannar sedan vid platser man anger i anmälan.

Kl: 13.00 Guidad visning av Vår Gårds konstsamling.

Kl: 16.00 Hemresa från Vård Gård, Saltsjöbaden.

Kostnad: 500 kr, faktura skickas kring avresedatum.

Anmälan senast den 2 maj, via mail till melindakhoo@hotmail.com eller via sms 076-5573164. Ange namn, telefonnummer samt vilken adress som ni vill kliva på bussen.

OBS! Du är inte bokad förrän du fått ett svar från Melinda att du är bokad.

Det finns 25 platser så först till kvarn gäller!

Varmt välkomna!